logoooo

دیروز دفاع مقدس، امروز جهاد اقتصادی

بنام پروردگار مهربان

دیروز دفاع مقدس، امروز جهاد اقتصادی (مقاومت هسته ای 1)

با توجه به موفقیت کشور در مقاومت همه جانبه هسته ای که قدرت‌های جهانی را به قبول ایران اتمی و مقتدر تسلیم نمود درمسائل سیاسی و اقتصادی مواردی قابل پیش بینی است که باید طرفداران اعتدال و دولت تدبیر و امید و بطورکلی آنان که دل در گرو ایران اسلامی دارند به آن توجه کنند:

1- چون هنوز توافق نهایی امضا نشده دولت اعتدال و طرفداران توافق نباید و نمی توانند خود را پیروز کامل معرفی کنند که اگر این کار را انجام دهند و بگویند پیروز کامل مقاومت هستند طرف‌های مقابل در ادامه مذاکرات از آن سوء استفاده کرده و زیاده خواهی میکنند. بلکه شاید لازم باشد خود را ناراضی از انچه بدست آمده نشان دهند، تا قدرت چانه زنی بیشتری را برای ادامه مذاکرات داشته باشند، همین موضوع باعث میشود از امروز مخالفان داخلی دولت اعتدال باتمام توان تلاش کنند این توافق را بی ارزش و به زیان کشور معرفی و با آن شدیدأ مخالفت كنند. انان میدانند اگر اقای ظریف را به مقابله و دفاع از آنچه بدست آمده وادارکنند کار ادامه مذاکرات سخت خواهد شد و اگر ایشان دفاع نکند این جماعت به هدف تضعیف دولت اعتدال نزدیک شده و به هدفشان میرسند.

2- مخالفین اعتدال که تندروهای به اصطلاح راست و چپ هستند از امکانات و تریبون‌ها و پشتکار فراوانی برخوردارند لذا مقابله با آنها بسیار سخت است، این گروه‌ها که بنظر اینجانب همراهی عملی با سخنان و نظرات رهبرمعظم انقلاب ندارد برای بهره برداری سیاسی از آنچه بدست آمده هر یک به روش خود شعارهایی خواهند داد تا مردم را تحت تاثیر قراردهند. تندروان به اصطلاح راست توافق را باطل و به زیان کشور و باعث از دست رفتن مقاومت مردم معرفی میکنند و تندروان به اصطلاح چپ با اشاره به توافق حاصل شده خواهند گفت ما از اول مخالف هسته ای بودیم تا به این بهانه با نظام تسویه حساب کنند.

3- گروه دیگری جدای از دوگروه ذکر شده وجود دارند که از چون منافع خود را درخطر می‌بینند مخالف توافق هستند این گروه که در مواردی صاحب لابی‌های قوی بوده خطر بیشتری از دو گروه اول در مقابله با توافق هسته ای دارند بخصوص اینکه بدون پرچم و نام حرکت میکنند.

4- اما طرفداران دولت اعتدال که امروز از اکثریت بسیار بالایی در جامعه برخورداربوده ، طرافدار و مدافع واقعی کشور و نظام و رهبری و صاحب فکر و ایده اند اما به دلیل منش اعتدالی که دارند از بوق‌های تبلیغاتی کمتری بهره مند هستند، این جمعیت بزرگ به دلیل پیش گفته تا امضای نهایی توافق نمیتوانند از همه ابعاد موفقیت دولت اعتدال در موضوع هسته ای در رسانه‌های رسمی استفاده کرده و دفاع تمام قد داشته باشند، لذا باید از همه اعتدالیون تقاضا کنیم از تمام توان خود در شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با گروه‌های مخالف توافق هسته ای استفاده کنند و هوشیار باشند که این موفقیت توسط گروه‌های تندرو راست و چپ و انحصار طلبان مصادره نشود، این موفقیت متعلق به اعتدال و حاصل تلاش دولت روحانی و حمایت رهبری است. در مورد مسائل اقتصادی و هوشیاری مردم و مسولین در یاداشت بعدی خواهم نوشت، امیدوارم انجام وظیفه کرده باشم و مفید واقع شود، فعلاً میگویم عجله نکنید و وضعیت اقتصادی بعد ازپذیرش قطعنامه را نیز بیاد بیاورید.

#دیپلماسی #دولت #دستکاری_در_ساختارها #رسانه #فرهنگسازی #سیاست

 

http://new.itrco.ir/news/51/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%A9–%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3%D8%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-(%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-1)/default.aspx

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}