logoooo

تولید بدون کارخانه

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان:

باید به سمت تولید صادرات_محور حرکت کنیم

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان در حاشیه مراسم تجلیل از صادکنندگان نمونه استان گفت: ظرفیت تولید در کشور بیش از نیاز داخلی است و باید به سمت تولید صادرات_محور برویم.

به گزارش پایگاه خبری اتفاقیه به محمدحسین روشنک افزود: درواقع نیاز مصرف کننده داخلی به اندازه­ای است که اگر بخواهیم تنها روی بازار داخلی تمرکز کنیم روند اشتغال ­زایی متوقف می­شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم روند اشتغال­زایی رو به رشدی داشته باشیم باید به طرف صادرات حرکت کنیم اما برای این­ کار لازم است صنایع، مزارع و معادنی را داشته باشیم که تمام ظرفیت آن را در بخش صادرات متمرکز کنیم تا بتوانیم اشتغالزایی کرده و محصولاتی مخصوص صادرات و با کیفیت جهانی تولید کنیم.

رئیس کمیسون تجارت اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: باید از شیوه صادرات سنتی که در آن اضافه تولیدات داخلی را صادر می­کردیم عبور کرده و به سمت تولید کالا برای صادرات پیش برویم. خوشبختانه تولیدات صادرات محوری در استان وجود دارد البته باید آن را گسترش بدهیم.

روشنک با اشاره به طرح­های جدید اقتصادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرحی که به دنبال آن هستیم طرح تولید بدون کارخانه است که در آن سرمایه­ گذار از ظرفیت خالی کارخانه­‌های موجود با عقد قراردادهایی استفاده می‌کند و بصورت مشترک با کارخانه دست به تولید محصولات صادرات محور بزند.

#تولید_بدون_کارخانه #صادرات #اشتغال #تولید #اشتغال

http://etefaghyeh.ir/new.aspx?id=17673

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}