logoooo

بیانیه کارآفرینان سازنده حریم رضوی درباره فضاسازی‌های اخیر؛

«انجمن» موضع‌گیری سیاسی ندارد/ عده‌ای به دنبال ماهی گرفتن از آب گِل آلود هستند/ اگر کسی علاقمند به شفاف سازی است مدارکش را به دستگاه‌های نظارتی و دادگستری ارائه دهد.

این روزها در فضای مجازی، مطبوعات، مصاحبه‌ها و…مطالب و تحلیل‌هایی درخصوص منطقه ثامن منتشر می‌شود. افرادی هم به بهانه شفاف سازی به دنبال ایجاد نوعی فرصت‌طلبی و سوءاستفاده از تلاش کارآفرینان برای خود و دوستانشان هستند.

لازم است براساس رای‌گیری انجام شده در حضور مقامات استانداری، دادگستری، رسانه‌ها و… مجددا تاکید گردد که سرمایه‌گذاران، فقط به عملکرد شهرداری منطقه ثامن و سازمان مجری طرح به دلیل عدم اجرای مفاد قراردادها، توافقنامه‌ها و تعهداتی که بعضا از بیست سال قبل تاکنون معطل مانده و همچنین فعال نبودن اجرای طرح و پروژه‌ها معترض‌اند و عقیده دارند شهرداری منطقه ثامن توفیق قابل قبولی در تحقق و تداوم اجرای طرح و تامین حقوق قانونی و مکتسبه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران نداشته و بنظر می‌رسد در آینده نیز نخواهد داشت.
لذا حداقل درخواستی که اعضاء از شهردار مشهد مقدس دارند مداخله مستقیم در اداره منطقه ثامن می‌باشد.

اینکه بعضی افراد، تفکرات سیاسی و علاقمندان دروغین به شفاف سازی را دوست دارند علتش این است که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و خود را مطرح کنند که این موضوع مورد تایید کارآفرینان نبوده و نیست، بلکه همانگونه که در جلسه استانداری از عملکرد مثبت شهردار مشهد مقدس در دیگر مناطق مشهد تقدیر نمودیم همچنان عملکرد شهرداری مشهد را در دیگر مناطق مثبت می‌دانیم.

بر این اساس مجددا اعلام می‌داریم که ممکن است، بعضی از همکاران نظرات سیاسی داشته باشند، اما در این تشکل، کارآفرینان، تصویب کرده‌اند که در مسائل سیاسی مداخله نکرده و بصورت جدی، پیگیر رعایت حقوق قانونی و مکتسبه خود و مالکین منطقه هستند و متقاضی تقویت سازمان مجری طرح و حضور شهردار مشهد مقدس (حداقل دو روز در هفته) در منطقه ثامن می‌باشند.
لذا برای نیل به این مهم کارآفرینان سازنده حریم رضوی اعلام می‌دارند که هیچ علاقه‌ای به همراهی با جریانات سیاسی، مخصوصا در باب رقابت‌های انتخاباتی افراد و گروه‌های سیاسی و کاسبان شفافیت دروغین ندارند.

اعضاء باشگاه کارآفرینان سازنده حریم رضوی از مجموعه افرادی که رانت‌ها، فسادهای احتمالی و یا احیانا سوء استفاده‌های صورت گرفته در پروژه‌ها، بخصوص پروژه‌های منطقه ثامن و هر منطقه دیگر را افشاء نموده و می‌کنند، قدردانی و تشکر می‌نماید وتقاضا دارند اگر چنانچه اطلاعات و یا مستندی در این باره دارند و علاقمند به شفاف سازی حقیقی هستند، فورا اطلاعات و مدارک خود را برای رسیدگی به سازمان‌های نظارتی و دادگستری ارائه نمایند تا اگر سوء استفاده و فسادی صورت پذیرفته، برخورد قانونی انجام گیرد.

اعضای باشگاه در این مورد نیز فقط حیف شدن حجم کلانی از حقوق عمومی و کارآفرینان را به دلیل بعضی لجبازی‌ها، در عدم اجرای مفاد قراردادها، پیگیری می‌کند و هیچ وقت درخصوص میل کردن اموال عمومی اظهار نظر نکرده و نمی‌کند. چون در این باره جایگاهی ندارد.
ضمنا رونوشت این مطلب جهت استحضار مقامات استان، دستگاه‌های قضایی، نظارتی و شهردار مشهد و شورای اسلامی شهر ارسال می‌گردد.

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}