logoooo

《برگشت آمریکا به برجام》 راه پیشگیری از بحران جهانی

برگشت آمریکا به برجام راه پیشگیری از بحران جهانی

چرا عاقل کند کاری

که باز آرد پشیمانی

 

آمریکا که مدعی بود توان دارد عکس لحظه انفجار موشک حمله ماهواره ایران را بردارد و منتشر کند. درحمله بزرگ حوثی‌ها به عربستان با درماندگی اول گفت:کار حوثی‌ها نبوده باید ببینیم کار چه کسی بوده است! بعد گفت:حمله از عراق انجام شده استو باز بعد اعلام کرد:از عراق نبوده ولی حوثی‌ها هم نمی توانند این کار بزرگ را انجام داده باشند.احتمالا می‌گوید:دست ایران در کار استاین رفتار‌های ترامپ نشان می‌دهد آمریکا در موضوع انفجار موشک دروغ گفته و عکس احتمالا توسط جاسوسان داخل ایران در اختیارش قرار گرفته بود.

آمریکا در موضوع حمله به عربستان نیز دروغ می‌گوید چرا که می‌داند این حمله بزرگ و دقیق توسط بخش کوچکی از طرفداران ایران در یمن انجام شده است.

اما اگر اعلام کند این اقدام توسط یک گروه از ده‌ها گروه طرفدار ایران انجام شده است مردم دنیا متوجه خواهند شد که اگر جنگ مستقیم با خود ایران در بگیرد صدور نفت از خاورمیانه متوقف و منطقه نابود می‌شود و جهان در شرایط بحرانی قرار خواهد گرفت.

از طرفی فشار حداکثری آمریکا در زمان مورد نظر محقق نشده و ایران تا اینجا سربلند بیرون آمده است. لذا این ابرقدرت واقعا درمانده شده که با ایران چه کند؟ اگر وارد جنگ شود شاید بتواند به ایران خسارت سنگین وارد کند اما جهان نیز به آتش کشیده می‌شود اگر وارد جنگ نشود طرفداران ایران راحتش نمی‌گذارند.

کاش ترامپ مغرور مشاورینی مي‌داشت که به او بگویند بهترین راه نجات از شرایط سخت فعلی رعایت شرط ایران در خصوص برگشت به برجام و رعایت حقوق مردم ایران است تا دنیا از این شرایط بحرانی خارج شود.

اما بعنوان یک ایرانی بهترین اقدام در شرایط فعلی را حفظ هوشیاری و غَرّه نشدن و پیگیری انجام مذاکره با کشورهای همسایه بویژه عربستان می‌دانم. به این دلیل که خروج آمریکا از منطقه و جلوگیری از نابودی جان و مال مردم مظلوم در تمام کشورهای اسلامی بخصوص یمن، سوریه، افغانستان و کشورهای منطقه را یک ضرورت می‌دانم.

http://http://mhroshanak.ir///?p=1987

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}