logoooo

مالک اشتری عروج کرد و مالک اشتری پرچم بدست گرفت

گام دوم دفاعی انقلاب اسلامی با شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شد. سردار سرلشگر حاج اسماعیل قآني خادم امام رضا «ع» و فرمانده لشکر پیروز امام رضا (ع) خراسان بزرگ در دوران دفاع مقدس و قائم مقام سردار سپهبد شهید برادر حاج قاسم سلیمانی فرمانده رشید سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

برادر حاج اسماعیل که خود از پیشکسوتان هشت سال بلکه چهل سال دفاع مقدس و از فرماندهان پیروز دفاع از ایران اسلامی بوده و سال‌ها فرماندهی برون مرزی دفاع از محور مقاومت را بعهده داشته و دارد. سردار حاج اسماعیل قآنی را پیشکسوتان دفاع مقدس ایران اسلامی بویژه خراسانی‌های همرزم او در سال‌های دفاع مقدس بخوبی می‌شناسند شجاعت او را در تمام عملیات‌ها شاهد بوده‌اند. سرلشگر قآنی اهل عمل و عملیات بود و کمتر حاضر می‌شد جلو دوربین‌ها و تریبون‌ها نشان داده شود او که چند بار در حد شهادت مجروح و به درجه جانبازی نیز نائل آمده، که هیچ گاه به آن اشاره نکرده و نمی‌کند .

اگر چه شخصیت نظامی، اجتماعی، سیاسی حاج قاسم نظیر نداشته و بعيد است بزودی جای وي در دل مردم جهان پر شود، اما سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم‌های فراوانی برای دفاع از محور مقاومت به حسینیان جهان تقدیم نموده که حاج اسماعیل در راس آن‌ها قرار دارد .

یقینا این اتفاق برای شاگردان و همرزمان برادر حاج قاسم سلیمانی از جمله رزم حسيني سکاندار امنیت و اقتصاد خراسان رضوی در خط مقاومت امنیتی، اقتصادی سخت و اشک بار است. اما همرزمان پیشکسوت دفاع مقدس حاج قاسم دست بیعت به برادر حاج اسماعیل قآنی فرمانده خراسانی و خادم امام رضا(ع) داده تا تحت امر فرمانده کل قوا انتقام حاج قاسم و همرزمان شهیدش را بگیرند و از محور مقاومت دفاع کنند.

 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}