logoooo

در نشست فعالان اقتصادی خراسان رضوی با رئیس سازمان امور مالیاتی مطرح شد:

در نشست فعالان اقتصادی خراسان رضوی با رئیس سازمان امور مالیاتی مطرح شد:

درخواست برقراری عدالت از متولی مالیاتی کشور

اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی و هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق مشهد، در نشست با «داوود منظور»، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، به طرح مهم‌ترین دغدغه‌های مالیاتی بخش خصوصی این استان پرداختند و خواستار برقراری عدالت در حوزه مالیات شدند.

محمدحسین روشنک، رئیس کمیسیون تجارت اتاق مشهد، با انتقاد از افزایش هزینه‌های اداره کشور و به دنبال آن، نرخ رشد مالیات گفت: چرا هزینه مدیریت کشور افزایش یافته است؟ با افزایش مالیات‌ها جهت تأمین این هزینه‌ها، به کسب‌وکارها فشار وارد می‌شود.

وی با اشاره میزان اخذ مالیات در خراسان رضوی به نسبت سایر استان‌های کشور، بیان کرد: در این خصوص باید به میزان سرمایه‌گذاری دولت در هر استان و پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌هایی چون آزادراه‌هایی که ایجاد شده، توجه کرد. میزان سرمایه‌گذاری دولت در استان خراسان رضوی ناچیز است.

در کشور ما باید این مسئله روشن شود که آیا سرمایه‌داری، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مورد حمایت است یا خیر؟ تا وقتی این مقوله مورد حمایت نباشد و در تلویزیون علیه سرمایه‌دار و کارآفرین برنامه ‌بسازند، مشکلات حل نمی‌شود.

دریافت مالیات از تورم جهت اداره کشور جز نابودی کسب‌ و کارها و اقتصاد هیچ نتیجه‌ای ندارد، اخذ مالیات باید به شکل منطقی باشد نه اینکه چون به دلیل تورم، قیمت خودرو و خانه افزایش یافته، بابت این افزایش قیمت، از افراد مالیات اخذ گردد؛ این امر موجب فرار سرمایه می‌شود.

20 بهمن 1401

برای مشاهده متن کامل این خبر در وبسایت، به لینک زیر مراجعه کنید :

درخواست برقراری عدالت از متولی مالیاتی کشور

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}