logoooo

برگزاری دهمین همایش نشان‌تجاری خراسان رضوی در مشـهد

همایش نشان تجاری

 

🗣دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: همایش برندینگ با رویکرد سیستم‌سازی و ماندگاری برند برای دهمین سال متوالی با حضور اساتید برجسته حوزه برند و جمعی از مدیران و فعالان حوزه‌های صنعتی و اقتصادی برگزار شد.

🔺ایشان با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین رویدادی افزایش سطح آگاهی مدیران در حوزه برندینگ است، اظهار اداشت: مصون نگه‌داشتن برند با ثبت حقوقی و مالکیت معنوی آن از افراد سودجو، ارزش‌گذاری برند، خلق ارزش افزوده در واحدهای تولیدی، ایجاد نگاه سرمایه‌گذاری به مقوله برندسازی محصول، توسعه تولید بدون کارخانه بمنظور استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها برای برندهایی که امکان فروش و بازاریابی خوبی دارند و کاهش هزینه‌های سنگین تولید از جمله مواردی است که در این هدف کلان به دنبالش هستیم.

📌محمد حسین روشنک نیز در بخش دیگری از این همایش ضمن قدردانی از تلاش‌های انجمن مدیران صنایع طی ده سال گذشته که منجر به تثبیت تفکر برند و برندسازی شده است، گفت: بعد انقلاب اسلامی، کالای کوپنی رونق گرفت و دیگر مردم برایشان مهم نبود چه محصولی مصرف می‌کنند. در چنین شرایطی،‌سالها پیش، ایده و تفکر برند و برندسازی توسط اینجانب مطرح شد.

🔺برند فقط یک کالا نیست، اگر توانستیم برند را دارای ارزش اجتماعی، شخصی، خدمات عمومی و فرهنگی کنیم می‌توانیم بگوییم صاحب برند شدیم.

🔺رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی به تاثیر عرصه رقابت در برندسازی تاکید کرد و افزود: ما تا وقتی مرزهایمان را ببندیم و رقابت نداشته باشیم و تولیدات تحت نظارت یک شخص یا ارگان باشد، برند ساخته نمی‌شود.

🔺مرادی با اشاره به اینکه اولین همایش برندینگ در سال 1392 و با شعار «برندینگ و تولید بدون کارخانه» برگزار شد، تصریح کرد: دومین همایش برندینگ نیز در سال 1393و با شعار مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی و سومین همایش برندینگ نیز درسال 1394 با عنوان برندینگ و رفتار مصرف کننده اجرا شد.

🔺برندینگ و رقابت پذیری پایدار هم شعار چهارمین همایش برندینگ بود که در سال 1395 با حضور برندهای مختلف برگزار گردید و درسال1396 هم پنجمین دوره این همایش با شعار نقش برند در توسعه کسب و کار اجرا شد.

🔺وی افزود: حمایت از برندهای ملی، توانمندسازی برندها و رونق اقتصادی، نقش برند در توسعه کسب و کار و حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی نیز شعار ادوار بعدی در سال‌های 1397 تا 1400 بود که اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم زد.

🔍این همایش در دو حوزه صنعت-بازرگانی و اصناف برگزار و از برندهای برتر این دو حوزه که پس از داوری حائز شرایط شده اند تقدیر شد. در این دوره، 73 واحد شرکت ‌کننده در رویداد نشان تجاری ارزیابی شدند.

📎در بخش اصناف:
کیک ‌و شیرینی ملکا (حسین‌کاملان‌نجّار)

️🔸مانتو ‌بلوط (علی‌واعظ)

🔸داده‌پردازی آموت (یوسف مذهب)

🔸خدمات ‌کارگزاری ‌و بازرگانی ‌قندچی (مرتضی‌‌قندچی)

🔸به‌عنوان برندهای ‌برتر انتخاب ‌شدند.

📎در بخش صنعت:
🔸گروه ‌صنایع‌غذایی به‌صبا (محمد محمدی)

🔸شرکت پارت ‌لاستیک (عبدالله‌ یزدان‌بخش)

🔸چرم ‌مشهد (بابک‌مصری)

🔸خدمات بار هوایی سپید بال ‌امید (عباس ‌لطفی‌پور)

️🔸زعفران مصطفوی ‌مهر ایرانیان (سیدحسام‌ مصطفوی)

🔸صنایع ‌قهوه‌ی‌ پارت‌سازان (سیدرضا حسینی)

🔸قند تربت‌ حیدریه (احسان‌الله‌ اژدری)

به‌عنوان برندهای ‌برتر معرفی ‌شدند.

🔺همچنین از دو شرکت به‌صبا (بانیم‌قرن‌سابقه) و ️زعفران‌ سحرخیز (با88سال‌سابقه) به‌عنوان برندهای پیشکسوت تقدیر شد.

🔺خانم ‌فرزانه ‌معینی (نیان‌الکترونیک) به‌عنوان کارشناس نمونه‌ی‌حوزه‌ی‌ برندینگ تشویق‌شد.

🔴و در پایان، کاپ‌قهرمانی همایش، به ‌پاس ده‌ سال پیاپی انتخاب به‌عنوان برند برتر‌، مشترکا به:
️شرکت ‌نیان‌الکترونیک (محمدعلی‌چمنیان) و ️شرکت‌ نوین‌زعفران (علی‌شریعتی‌مقدم) اهداء و این دو برند، به‌عنوان برندهای‌ ممتاز معرفی ‌شدند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}