logoooo

در نشست مشترک اتحادیه‌ صادرکنندگان و فعالین صادرات کشور، چه گذشت؟

👤محمد حسین روشنک، رئیس کمیسیون تجارت اتاق استان از مدعوین این نشست بود که ضمن تقدیر از برگزاری چنین جلسه‌ای که اولین بار در کشور به این شکل برگزار گردید، از این نشست تحت عنوان ابتکار منحصر به فرد یاد کرد و از اتاق بازرگانی و سازمان صمت برای همکاری جهت برگزاری چنین مراسمی تشکر کرد.‌

🔸وی در ادامه با تقدیر از همه‌ی کسانی که در رقابت انتخاب صادرکننده نمونه استانی، شرکت نموده‌اند، گفت: هرکسی که به عنوان صادرکننده خودش را در این حد دیده که در رقابت انتخاب صادرکننده نمونه، شرکت نماید، واقعا صادرکننده نمونه است.

🔺درواقع فارغ از انتخاب شدن یا نشدن، همین که جرات، جسارت و همتی داشته که وارد این رقابت گردد، از نظر ما صادرکننده نمونه تلقی می‌گردد.

🔸روشنک همچنین با اذعان به مظلومیت صادرکنندگان و تاکید بر حمایت دولت از این طیف، افزود: با وجود تعرفه‌های بالای صادرات، قیمت تمام شده کالای ایرانی چنان بالا رفته که قادر به رقابت با همتایان خارجی خود نیست.

🔺ریاست کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، همچنین به دلایل از دست دادن بازارهای هدف اشاره کرد و بیان داشت که باید درخصوص مبدا صادرات و کالاهای صادراتی تدبیر صورت گیرد.

🔸️هدف از رفع تعهد ارزی و تسهیل در آن از دیگر موارد گفته شده توسط این عضو اتحادیه صادرکنندگان بود.

🔺️در آخر نیز، تشکل‌گرایی و مطالب‌‌گری از تاکیدات محمدحسین روشنک بود.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}