logoooo

تولید بدون کارخانه

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی

جایگاه کشور در زمینه تولید بدون کارخانه کجاست؟

محمدحسین روشنک از صنعت تولید بدون کارخانه به عنوان یکی از صنایع و برنامه‌های بزرگ در دنیا نام برد و گفت: بسیاری از کالاهای دارای برند معتبر در دنیا از طریق این صنعت تولید می‌شوند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی اظهار کرد: صاحبان برند می‌توانند به جای ایجاد کارخانه با یک واحد تولیدی و کارخانه قرارداد بسته تا برند و مواد اولیه کار خود را تولید کنند، این امر موجب پر شدن ظرفیت کارخانه‌ها و تولید برند در کنار رونق صنعت و اقتصاد می‌شود.

این صادرکننده نمونه تصریح کرد: باید ببینیم تولید بدون کارخانه که در دنیا بسیار موفق است در کشور ما در چه مرحله‌ای قرار دارد، در خراسان رضوی ۶ کارخانه روغن نباتی وجود دارد که به دلیل نبود بازار فروش تنها سه کارخانه از این تعداد با ۵۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است و مابقی تعطیل هستند و با تولید بدون کارخانه می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی بر لزوم تعریف مناسب صادرات خدمات فنی و مهندسی در کشور تاکید و اظهار کرد: این که بدانیم منظور از خدمات فنی و مهندسی صادرات کار است یا سرمایه یا مصالح ساختمانی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: صادرات دانش بنیان هم هنوز در کشور ما جا نیفتاده و نتوانسته‌ایم ابعاد و چگونگی این نوع صادرات را به خوبی و درستی تشریح کنیم.

#برند #صادرات #ساختارها #تولید #تولید_بدون_کارخانه #بیکاری #مواد_اولیه

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}