logoooo

جناب آقای دکتر رسولیان معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

بسمه تعالی

سرمایه گذاری و کارآفرینی، کاری بزرگ و نوعی عبادت است ، امروز سرمایه گذاری برای کشور یک ضرورت است ، عامل مهم تشویق سرمایه گذاران خارجی به فعالیت در ایران به این است که آنان احساس کنند سرمایه گذاران داخلی با اطمینان و آسودگی خاطر در محیطی امن به فعالیت مشغولند. ((مقام معظم رهبری))

جناب آقای دکتر رسولیان

معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

سلام علیکم ؛

کارآفرینان عضو این کانون پروردگار متعال را شاکرند که مسئولین استان بویژه جنابعالی استحضار دارید سرمایه گذاران حاضر در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی ، به جای بردن منابع مالی خود به بازارهای سفته بازی پرسود ، کار بسیار سخت اجرای پروژه در محدوده شهرداری منطقه ثامن را برگزیده و توانسته اند با ایجاد پروژه های عمرانی و کار آفرینی یاری رسان خط مقدم جنگ نابرابر اقتصادی تحمیلی توسط عهد و پیمان شکنان ((که هرجا و توسط هر فردی باشد خیانت و باطل است)) باشند.

قطعا حمایت و پشتیبانی آن مقام دلسوز ، لایق و مردمی از جایگاه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ، برای مجموعه سرمایه گذاران وکارآفرینان که اندوخته های خود و سرمایه های داخلی و خارجی طرف قرارداد و تسهیلات بانکی را بمنظور بازسازی پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) به منطقه ثامن منتقل کرده اند ، باعث دلگرمی و اتکای بیشتر به کار و تلاش شده و می شود.

از آنجا که «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» است ،بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر کار آفرینان عضو باشگاه سازندگان حریم رضوی این کانون به جهت پیگیری تشکیل اجلاس اول کارآفرینان به ریاست استاندار معزز و مبتکر مثلث اقتصادی و حضور مقامات استان و حمایت از کانون کارآفرینان بعنوان یکی از معین های اقتصاد مقاومتی تقدیم میشود . یقینا اگر حمایت مقامات استان ، که پیگیری های جنابعالی نقش مؤثری در ایجاد آن داشته و دارد نبود ، حقوق حقه مکتسبه سرمایه گذاران و کارآفرینان نادیده گرفته و ادامه اجرای طرح بیش از پیش با مشکل جدی مواجه میشد .

  کارآفرینان امید دارند با پیگیری مقامات استان و دادگستری، بخصوص جنابعالی ضمن اطمینان دائمی از عدم مداخله بعضی سازمان ها در طرح مصوب (منطقه ثامن) که با امضای تمام مسئولین استانی و کشوری تصویب گردید ، مجری طرح نیز به دور از تفاسیر مدیران متغیر که معمولا مخالف برنامه ها و تصمیمات مدیران قبلی بوده و هستند ، خود را به اجرای مفاد قراردادها ، توافقنامه ها و تعهدات در برابر سرمایه گذاران و کارآفرینان ملزم بداند.

اقدامی که اگر واقع شود ، سرمایه گذاران داخلی و خارجی با اطمینان از تعهد متقابل مجری طرح و شهرداری ثامن ، ورود به این حوزه را افتخار دانسته و هزاران شغل جدید ایجاد و انشاالله پروژه های اطراف حرم مطهر در قالب مثلث اقتصادی و در زمان استانداری آقای مهندس رزم حسینی و شهرداری آقای دکتر کلایی به سرانجام خواهد رسید .

از درگاه ایزد منان طول عمر و صحت و سربلندی تمامی خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

  محمد حسین روشنک

  عضو هیئت امناء و رییس کانون کار آفرینان خراسان رضوی

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}